Smaki herbat na jesienny czas

Początek jesieni bardzo nas rozpieścił jeśli chodzi o pogodę. Było słonecznie, ciepło i przyjemnie. Jedak od kilku dni zważalny spadek temperatury daje się we znaki. Okres chorobowy również zbiera żniwa. Katary temperatury i inne dolegliwości nam doskwierają coraz bardziej. Najchętniej siedzielibyśmy pod kocem w ciepłym domku i nigdzie nie wychodzili. 

Na taki jesienny czas polecam wszelkiego rodzaju herbaty, zwłaszcza owocowe i rozgrzewające. 
Od dawna jestem fanką herbat z Lidla marki Lord Nelson. Nie wiem czy są dostępne w każdym sklepie. Te moje są dostarczane z niemieckiego Lidla i na sezon jesienno-zimowy zawsze robię spory zapas.


Najbardziej przypadła mi do gustu herbata truskawkowo- malinowa, która w  dzień taki jak dzisiaj jest idealna by rozgrzać się po spacerze na swieżym powietrzu.



Oprócz tego zestawienia moimi faworytami są:
  • gruszka-czarny bez
  • jabłko
  • wanilia - jagoda
  • miętowa
  • herbata rozgrzewająca Zimowe Smaki o smaku żurawiny z hibiskusem, czarnym pieprzem i cynamonem

A jakie są wasze ulubione smaki na jesienne wieczory

1 komentarz:

  1. Ja nie lubię herbat, ale moja rodzinka chętnie sięga po różne smaki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger