Vita C od AA - krem na dzień i na noc 30+

Oferta marki AA jest bardzo szeroka. W ostatnim czasie zaczęłam baczniej zwracać na produkty które wybieram. Już nie jest tak, że idę do drogerii i łapię pierwszy lepszy krem do pielęgnacji twarzy. Czytam skład, zasady działania oraz czy nadaje się już do nie pierwszej młodości mojej skóry.
Moją uwagę przykuły właśnie produkty firmy AA dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.Marka AA łączy najwyższe bezpieczeństwo kosmetyków z ich wysoką skutecznością i przyjemna aplikacją.

Kilka lat wstecz zauważyłam, że niektóre kremy potrafią mnie uczulić albo nadmiernie wysuszyć skórę. Stad wybór padła na te właśnie kosmetyki.


Tlenowy krem na dzień  VITA C 30+ to według producenta nawilżona i pełna energii cera. 
Tlenowy krem na noc VITA C 30+ to cera wygładzona, świeża i wypoczęta. 

AA OXYGEN INFUSION to pierwsza linia kosmetyków tlenowych o skoncentrowanym działaniu przeciwzmarszczkowym. Dzięki innowacyjnej formule, już w momencie aplikacji, cząsteczki aktywnego tlenu są precyzyjnie dostarczane aby dotlenić i pobudzić ich metabolizm. W efekcie skóra staje się niezwykle gładka, nawilżona i elastyczna. Promienieje młodością i energią.

Jak sprawdziły się te kremy? Już Wam piszę. Delikatny, przyjemny zapach i ładne opakowanie przemawiają od razu na plus. Ale zaraz hola, to nie to jest chyba najważniejsze, a skuteczność? 
Po systematycznym stosowaniu oby kremów stwierdzam, że są idealne dla mojej cery. Ładnie się rozprowadzają, są wydajne, przyjemnie nawilżają skórę, nawadniają ją odpowiednio. Moja cera czuje się dopieszczona i pełna energii.



4 komentarze:

  1. Chyba musiałabym wypróbować, a akurat kończy mi się krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym kremie, nawet chyba moja mama z niego miała okazje korzystać. Również bardzo była z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe kosmetyki! Robiłam ostatnio takie domowe serum z vit c i super działało :))
    Asia z https://jaknaturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger