Deserowa fantazja

Szybkie desery sprawdzają się zawsze kiedy dopadnie Cię ochota na coś słodkiego. Urodziny, święta czy inna okazja to doskonały pomysł by stworzyć coś niebanalnego, innego niż dotychczas. Ważne jest połączenie składników. 

Wiele osób zważa na to co je i stara się tak komponować swoje posiłki by były zdrowe, pożywne i przede wszystkim smaczne.

Dla Was mam propozycję odjazdowego deseru na bazie owoców i szpinaku, który można z pełną premedytacją przemycić choćby dzieciom, które już na sam jego widok krzywią swoje buzie.

Napiszę Wam jeszcze, że banan i kiwi to doskonała baza do wszelkiego rodzaju deserów czy koktajli.




Składniki na dwie porcje.

Warstwa 1:
Banan - sztuk 1, 
Kiwi - sztuk 3, 
Szpinak - garść.
Wszystko zblendować i przelać do pucharków

Warstwa 2:
Jogurt naturalny - 180ml

Warstwa 3:
Pokruszone bezy (dla dbających o linię można pominąć lub zamienić na orzechy)

Warstwa 4:
Mus z truskawek - 200 gram owocu

Dekoracja:
Dowolne sezonowe owoce lub z puszki, posypane płatkami migdałów i startą gorzką czekoladą



Mam nadzieję, że Was trochę zainspirowałam.



3 komentarze:

  1. Wow, naprawdę apetycznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Właśnie miałam ochotę na właśnie coś takiego, chętnie dzisiaj przetestuje dla siebie ten przepis. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie podsunęłaś mi pomysł na imieninowe przysmaki dla córki i męża :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger