Zawartość względnie "nie"bezpieczna #20

Jedni mówią, że to istotny skarbiec, a drudzy, że największy bałagan na świecie. Każda kobieta nosi w torebce coś innego, ale zawsze są to najpotrzebniejsze rzeczy.


Wnętrze torebek budzi  wielką ciekawość zwłaszcza u mężczyzn. Wielokrotnie zastanawiają się co skrywa jej zawartość? I dlaczego potrzebujemy ich aż tyle?

Ja chyba nie jestem typową kobietą. Hmm posiadam tylko trzy torebki. Jedna codzienna czy to lato czy zima, druga kopertówka - czarna do eleganckiej kreacji, a trzecia na czarną godzinę.

Niejedna z Was na pewno pomyśli, jak to tylko jedna? Ja mam chyba ze 20.
Niestety tak jest, torebka nie ma zbyt dużej dla mnie wartości, nie kolekcjonuję ich, nie dobieram do koloru obuwia czy stroju, wyszukuję takie, które są uniwersalne, które mi odpowiadają.

Wiecie co jest dla mnie najgorsze? Jakbym miała kilka tych torebek i codzienne przekładanie ich zawartości, na pewno bym o czymś zapomniała, coś zapodziała.

A co skrywa moja uniwersalna torebka? Na pewno te trzy podstawowe rzeczy ma każda z Was:
  • klucze
  • portfel
  • telefon

Co jeszcze się znajduje w jej środku? To chyba worek bez dna, a często znaleźć nic nie mogę i grzebię i grzebię ciągle szukając czegoś co jest na jej dnie, np chusteczki higieniczne, nawilżające, pomadka, ostatnio nawet zapałki, lusterko, puderniczka, szczotka do włosów, rysunki dzieci, zabawki, cukierki, torba na zakupy, notes, długopis, woda w butelce, krem do rąk, obecnie rękawiczki, tabletki przeciwbólowe..... i wiele innych.

Hahah śmieję się, że moja torebka wygląda jak worek z prezentami Świętego Mikołaja.

A wy ile macie torebek? Co w nich przechowujecie?

7 komentarzy:

  1. U mnie jest istne archiwum X, mam jakieś 30 torebek i w każdej wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam torebek cała masę ale w ruchu tylko jedna. U mnie takim must have w torebce są chusteczki. Za każdym razem kiedy wychodzę to wrzucam jedną paczkę bo zawsze się spieszę i nie mam czasu szukać czy już tak jakaś jest. Tym sposobem czasem mam cała torebkę zapełnioną paczkami chusteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam tylko 3 torebki. Jedną elegancką, drugą wielką sportową którą zazwyczaj zabieram jak jedziemy gdzieś rodzinnie i trzecią w codziennym użytku, nie dużą ale wieeeele w sobie potrafi zmieścić ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś w torebce miałam... śrobokręt :D Jak mój chłopak to zobaczył to płakał ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest naprawdę wszystko... jakiś czas temu na lotnisku okazało się, że nożyczki... :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger