Najłatwiejsza ozdoba choinkowa na świecie

Choinka przystrojona własnoręcznie wykonanymi ozdobami ma swój wyjątkowy urok, a jeśli do tego te ozdoby wykonało się wspólnie z dziećmi to radość jest jeszcze większa.
Jak byłam małym dzieckiem takie łańcuchy robiło się bardzo często. Kiedyś nie było takich możliwości zakupu różnych prefabrykatów do tworzenia ozdób i wtedy włączała się kreatywność i tworzenie z niczego. U mnie papieru kolorowego było pod dostatkiem, a łańcuchy wychodziły mega długie.

Chcąc przekazać swoje doświadczenie dzieciom dzisiaj usiedliśmy wspólnie do stołu,  na dworze już ciemno, a wiatr hula i w ruch poszedł papier, klej i nożyczki. Wystarczy wyciąć paski kolorowego papieru i ze sobą sklejać. Sztuka bardzo łatwa do wykonania.






Od małego warto zachęcać dzieci by pomagało w domu w przygotowaniach do świąt. Pamiętajmy, że przygotowując z dziećmi ozdoby uczymy je samodzielnie tworzyć co pozwoli Im doceniać wartość rzeczy.

Ps. Jak już zielona panna zagości w Naszym domu na pewno pokażemy jak łańcuch prezentuje się na drzewku.

3 komentarze:

  1. ahh pamiętam jak zawsze robiłam takie łańcuchy, moje dzieci też robiły :) Teraz już chyba trochę z tego wyrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że to nie tylko szkolne zabawy? Moje dzieci robiły taki łańcuch na naszą choinkę w zeszłym roku, z tym że była w tym moja kontrola i kolory dobrane pod kolor bombek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też za dzieciaka robiłam taki łańcuch ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger