Zupa krem z kalafiora z pestkami dyni

Pogoda na zewnątrz sprawia, że nie chce się stać w kuchni przy garach, smażyć ciężkostrawne potrawy. Polecam Wam w takie upały zupy.
Zupy kremy goszczą w mojej kuchni od niedawna i je bardzo polubiłam. Mam dla Was przepis na zupę krem z kalafiora. Szybko się robi, smaczna jest oraz nie potrzeba zbyt wielu składników. Wyśmienicie sprawdzi się na obiad lub kolację.

Składniki na dwie porcje:
  • Pierś z kurczaka - 200 gram
  • Kalafior - 450 gram
  • Mleko - 2 szklanki
  • Bulion warzywny - 2 szklanki
  • Przyprawy (sól, pieprz, czosnek) - według uznania
  • Płatki owsiane błyskawiczne - 2 łyżki

Kurczaka kroimy na drobne części i podsmażamy w garnku na łyżeczce oliwy. Wykładamy mięso na miseczkę a w to miejsce wkładamy różyczki kalafiora, chwilę podsmażamy i dodajemy bulion warzywny, gotujemy do miękkości, na koniec blendujemy, dodajemy mleko, płatki i przyprawy, wyłączamy po zagotowaniu, dodajemy mięso. I Gotowe. Dekorujemy pestkami dyni lub słonecznika. Pyszny lekki posiłek można zjadać ze smakiem.



2 komentarze:

  1. Nigdy nie robiłam zupy kalafiorowej w ten sposób ale Twój przepis mnie skusił i zrobiłam według niego. Wyszło mega smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm smakowicie wyglada , spróbuje ten przepis !
    http://mrsmysterious00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger