Jak Świnka Peppa dba o porządek - Wydawnictwo Media Service Zawada

Sprzątanie, czyszczenie i układanie niekoniecznie są to ulubione zajęcia Naszych dzieci. Pamiętam w dzieciństwie nie dbałam o porządek w swoim pokoju, nie przeszkadzało mi, że na podłodze leży jakaś kartka, czy szklanka na stole od dwóch dni. Z czasem jednak w życiu dorosłym zmieniłam Swoje zwyczaje i lubię mieć wszystko poukładane, ponoć czasami aż za bardzo. 

Polecam wam świetną książeczkę edukacyjną "Wielkie Porządki" Świnki Peppy Wydawnictwa Media Service Zawada. Książka mnie bardzo pozytywne zaskoczyła, myślałam, że będzie to typowa bajeczka lub mało znacząca zabawa z przyklejaniem naklejek. I jakże się pomyliłam. Już od pierwszej strony zmieniłam zdanie. Książeczka przede wszystkim uczy poprzez zabawę jak powinniśmy dbać o porządek, uczy metod segregacji śmieci,  ukazuje Nam, że powinniśmy zadbać o swoje przedmioty, zabawki, samochód taty świnki. Pokazuje Nam, że owoce i warzywa to bardzo zdrowe i potrzebne witaminy dla naszego organizmu, zachęca również do narysowania swoich ulubionych dań i przekąsek.





















Ciekawostką w książeczce są naklejki, które Moje dzieci uwielbiają, zwłaszcza młodszy synek, któremu wówczas uśmiech nie schodzi z buzi. W sposób ciekawy poprzez zabawę dzieci uczą się również działań matematycznych, bardzo ważnych w ich życiu.



"Wielkie Porządki" bardzo przypadły do gustu obu synkom, zadania bardzo ich zaciekawiły, chętnie je rozwiązywali i uczyli się nowych rzeczy.

 



http://www.msz.com.pl/


Książeczki dostępne są również na stronie:

https://ksiazeczkibajeczki.pl/

17 komentarzy:

  1. Wow super idealna na Światowy Dzień Ziemi porusza ważne tematy w bardzo przystępny i prosty sposób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zabawa i nauka dwa w jednym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam, najlepsza metoda dla dzieci

      Usuń
  3. Synek widzę w pełni zadowolony😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szkoda że tak szybko ksiazeczka skończyła się

      Usuń
  4. fajna zabawa. mój chrześniak uwielbia świnkę Peppe :)

    obserwuję i zapraszam do mnie
    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, byłam równiez u ciebie i zaobserwowałam

      Usuń
  5. Świetna jest ta książeczka :) Uczy i bawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna opcja na wpojenie dzieciakom istotnych kwestii.
    Najlepszą formą przyswojenia wiedzy właściwie dla każdego,jest łączenie przyjemnego z pożytecznym :)
    Super,że powstają takiego rodzaju książki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świnka Peppa - jak tu jej nie kochać :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świnka Peppa jest świetna. Dzieci w przedszkolu w którym pracuję uwielbiają ją. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta książeczka! link przesyłam swoim przyjaciółkom, bo dzieci jeszcze przede mną :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naklejki bardzo przyciągają dzieciaki u nas też się sprawdzają. Ja i moje pociechy uwielbiamy książki w każdej postaci i muszę przyznać, że jeżeli chcę je czegoś nauczyć, to najlepiej w tym celu sprawdzają się książki, nawet gdy chciałam nauczyć syna by nie deptał zieleni tylko chodził po chodniku to dopiero jak odwołałam się do sytuacji z książki posłuchał :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mojego najmłodszego synka miłością do Peppy zaraziła kuzynka. Teraz tez jesteśmy jej fanami:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger