Ciasteczka fit

Kochani wiele z nas dba o linię, jedne z nas są na różnego rodzaju dietach. Wychodzi na to, że nie trzeba w tym czasie rezygnować ze słodkości, ale można je zamienić na pyszną zdrową przekąskę.
Ciasteczka fit to ciekawa propozycja dla wszystkich.





Składniki na 6 porcji
  • 9 łyżek otrębów (owsianych, pszennych, żytnich) lub płatków owsianych błyskawicznych
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki kakao (u mnie o obniżonej zawartości tłuszczu)
  • 1 łyżeczka słodziwa (ksylitol, słodzik)
To razem dokładnie wymieszać, 
Następnie dodać:
  • ubite białko z jednego jajka, 
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego, 
  • owoce suszone np rodzynki, żurawinę, morele. 
Wymieszać wszystkie składniki i formować kulki i na blaszkę, piec około 13-15 minut. z porcji wychodzi 6 sztuk, ja podwoiłam oczywiście ilości składników.

SMACZNEGO :)

1 komentarz:

  1. Przy poście o ksylitolu pisałam, że robię dla męża batony i to właśnie prawie o tym mówiłam:D Tylko moje są bez jajka i bez pieczenia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger