Żelowy manicure bez użycia lamp?

Jak wiecie piękne dłonie są wizytówką każdej kobiety. Wiele z nas lubi mieć piękne zadbane i ozdobione paznokcie. Na czasie obecnie są paznokcie hybrydowe, jednak osobiście musiałam z nich zrezygnować i poszukać ciekawej alternatywny.
Zrezygnowałam dlatego iż sama hybryda na moich paznokciach nie trzymała sie i po kilku dniach paznokcie łamały sie oraz lakier odchodził. Miałam również paznokcie przed nałożeniem hybrydy wzmacniane akrylem, jednak paznokcie po dłuższym czasie były w strasznym stanie i kilka miesięcy dochodziły do siebie.





Szukałam więc alternatywny, niestety zwykłe lakiery czy to renomowanym marek nie zadowalały mnie, szybko robiły się odpryski.
Będąc jakiś czas temu w drogerii Rossmann moim oczom rzuciła się firma Wibo i żelowe lakiery do paznokci. Pomyślałam może to jest to, może warto spróbować, cena nie była zbyt wysoka wiec zaryzykowała i kupiłam zestaw. Bo sam lakier to nie wszystko.

Przedstawiam wam trzy kroki do żelowych paznokci bez lampy LED czy UV.

Krok 1. Baza pod lakier żelowy
Chroni płytkę paznokcia przed przebarwieniem i wyrównuje jej powierzchnię, zapewnia maksymalną przyczepność lakieru żelowego, co ma znaczący wpływ na trwałość całego manicure.



Krok 2. Żelowy lakier do paznokci. Kolorów jest mnóstwo.
Lakier żelowy nakładamy jako drugą warstwę w celu uzyskania super trwałego manicure, bez użycia profesjonalnej lampy UV/LED. Nadaje intensywny kolor w najmodniejszych odcieniach sezonu.
Mój kolor to nr 7, nigdy nie miałam paznokci w kolorze nude i dlatego zdecydowałam się wlaśnie na tą barwę. 



Krok 3. Żelowy top coat do paznokci.
Innowacyjny żelowy top coat, utwardzający się pod wpływem światła, bez użycia profesjonalnej lampy UV/LED. Tworzy grubą, intensywnie błyszczącą powłokę ochronną. Jest ostatnim z trzech kroków do wykonania super trwałego, żelowego manicure, który teraz możesz wykonać sama w domu. Gwarantuje trwałość do 10 dni!





Taki efekt, sorki ręce mi się trzęsły, ale jestem mimo wszystko zadowolona z efektu i trwałości. Lakier utrzymywał się idealnie na paznokciach do 7 dni. Zmyłam ze względu na odrosty, a rąk nie oszczędzałam :).
Paznokci nie trzeba jakoś specjalnie przygotować wystarczy opiłować, odsunąć skórki i do dzieła :)
Teraz czas na zamianę koloru, może czerwień?
Poniżej cała gama kolorów dostępna w Rossmann.


9 komentarzy:

  1. Ja rzadko maluje paznokcie, mam długie i wystarczy odzywka. Ale jak maluje to własnie gelem.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest alternatywa dla mnie! Ciekawa jestem jak cenowo wychodzi taki zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze o ile pamietam to dwa produkty jakos 8zl a trzeci 11

      Usuń
  3. O, aż 7 dni! To rzeczywiście gra warta świeczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio to działa? Słyszałam gdzieś w reklamie ale myślałam, że to raczej dla kosmetyczek i nie interesowałam się więcej. No myślę, że będąc w rossmanie kupię sobie jakiś kolor na próbę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa, działa ja dzisiaj inny kolor kupiłam

      Usuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger