Ulubeńcy kosmetyczni - edycja świąteczna #6

Nie jestem jakąś maniaczką kosmetyków, rzadko odwiedzam drogerię, chyba że coś na szybko potrzebuję lub są ciekawe promocje. Nie śledzę również na bieżąco aktualnych nowości, ale mam swoje ulubione firmy kosmetyczne i ich produkty. Nie lubię mieć też zbyt wielu kosmetyków na półce. Chyba nie jestem prawdziwą kobietą :)

Ale że jest zimno na dworze, mróz, duże zmian temperatur, lubię jak skóra moja i mojej rodziny jest odpowiednio zabezpieczona przed niekorzystnymi czynnikami.
W tym roku postawiłam na Avon. Ich kosmetyki kupuję od lat. Jestem wierna kremom do rąk, balsamom, perfumom oraz kosmetykom do makijażu.
Obecnie czekam za swoim zestawem zimowym dla całej rodziny. A jest to.

1. Krem odżywczy do ciała, rak i twarzy z wyciągiem z owsa i olejkiem migdałowym

2. Balsam ochronny do ust z masłem shea i olejkiem migdałowym

3. Krem odżywczy do rąk z wyciągiem z owsa i olejkiem migdałowym




Jak wy pielęgnujecie skórę zimą, macie swoje ulubione zapachy?





12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tych kosmetykow moze uzywac rowniez mezczyzna, ale moje maz chwali sobie nivea men, jest w czym wybierac

      Usuń
    2. Sam uzywam Nivea i jestem zadowolony ;)

      Usuń
  2. Specjalnie jakoś nie używam kosmetyków , nie znam tej marki, ale czasami jakiś naturalny olej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko te ochronne twarz, usta czy cialo, mam małe dzieci, o ich skóre przede wszystkim musze sadbać, serio nie znasz firm takich jak np Avon czy Oriflame?

      Usuń
  3. mam 3 wersje ich świątecznych żeli i bardzo fajnie się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na zimę wolę zdecydowanie cięższe, bardziej słodkie zapachy. Latem to zdecydowanie zapachy kwiatowe i owocowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele lat byłam konsultantką i znam te kosmetyki. Sporo o nich wiem i większość bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd zaczęłam czytać składy kosmetyków, zrezygnowałam z zamawiania kosmetyków AVON.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co w nich jest nie tak? jakoś nigdy nie zagłębiałam się, a moze powinnam. A jakich Pani teraz uzywa ?

      Usuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger