Puzzle edukacyjne - Anatomia człowieka

Puzzle to rozrywka dla całej rodziny. Układać je można zawsze, w czasie deszczu, wieczorową porą, kiedy na dworze już ciemno. Warto od najmłodszych lat zaznajamiać dzieci z różnymi układankami.


Puzzle uczą dziecko:
  • kreatywności
  • spostrzegawczości
  • cierpliwości
  • koncentracji

Około miesiąc temu będąc w supermarkecie zakupiłam dzieciom puzzle. Atrakcyjna wydała mi się cena bo jedyne 4,99zł. Niby nic takiego a jednak bo to  puzzle, które bawią i uczą. dzięki tym puzzlom moi chłopcy poznali i zobaczyli jak:
  • wyglądają, 
  • jaki mają kształt, 
  • w którym miejscu znajdują się narządy wewnętrzne człowieka np. mózg, oko, serce, jelita czy skóra.





Zawartość puzzli: 100 sztuk
Wiek: 6+
Wymiary: 381x292mm

3 komentarze:

  1. Świetna sprawa. Gdybym miała dzieci na pewno kupiłabym im takie puzzle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa, bo to połączenie przyjemnego z pożytecznym. Szczerze mówiąc nie widziałam jeszcze takich puzzli. A cena, w jakiej je kupiłaś, to już w ogóle oszałamiająca ;). Chętnie bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama byłam zdziwiona ceną wiec brałam bez namysłu. co do zakupu to na allegro widzialam identyczne

      Usuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger