Formil - czy u nas sprawdził się?

Kochani każda z nas lubi mieć czyste, doprane i pachnące ubrania. Czasami swojego jedynego proszku szukamy latami, ciągle producenci wypuszczają nowości, które kupujemy z nadzieją, ze to w końcu jest "to". Często również sięgamy po kapsułki do prania zamiast zwykłego proszku.
Przy czteroosobowej rodzinie prania u mnie jest sporo, pralka chodzi praktycznie codziennie po kilka razy.  Szkoda, że brak chętnych do prasowania :)



Dzięki Platformie TestMeToo mam okazję brać udział w kampanii i testować proszek do prania:
Formil Ultra Plus do białego 
Formil Ultra Plus Color do kolorów.

Czy proszek Formil spełnił moje oczekiwania?

Jednak niemiła niespodzianka spotkała mnie tuż po otwarciu paczki od kuriera. Cześć jednego z proszku była rozsypana w kartonie przez otwarte opakowanie :( Jak już uporałam się się z bałaganem przeszłam do łazienki pełnej prania i zaczęłam swoja przygodę.




Formil Ultra Plus do białego:





Formil Ultra Plus do koloru:






I tutaj miłe zaskoczenie. Oba proszki bardzo przyjemnie pachniały, aż zastanawiałam się czy dolewać płynu do płukania. Na pierwszy rzut oka widać różnicę w obu proszkach, ten do koloru ma większe granulki. Nie używałam do tej pory proszku o takich dużych granulkach. Miałam obawy czy moja pralka temu podoła i te granulki nie zostaną w podajniku, ale jednak wszystko było ok.

Przez kilka dni robiłam pranie. Wyniki mnie mile zaskoczyły. Pranie było:
  • czyste, 
  • świeże, 
  • pachnące
  • miękkie.
Niestety ciężkich plam np. po kawie, trawie czy tłuszczu proszek nie doprał, trzeba było najpierw pranie namoczyć kilka godzin i ponownie wyprać.

Proszek dostępny jest w sieci sklepów Lidl, w cenie około 14zł za 2kg opakowanie. Czy to drogo? Tanio? Spróbujcie i oceńcie sami.

10 komentarzy:

  1. Oj już dawno nie używałam proszku jakoś kapsułki u mnie zagościł ale brzmi zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz! Lidla dość często odwiedzamy, więc następnym razem zerknę! Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Formil używam, ale w płynie i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurczę, nawet nie wiem jaki właściwie mam proszek. hahah zawsze jakoś automatycznie kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger