Czy marketowy produkt moze być smaczny?

Kobiety lubią różnego rodzaju dodatki, czy to bransoletka czy modna torebka lub dizajnerskie okulary sprawiają, że Nasze samopoczucie wzrasta, czujemy się piękniejsze, bardziej seksowne. Lubimy przecież dbać o szczegóły.

W mojej kuchni również ważne są dodatki. Mając w domu trzech facetów, którzy opróżniają lodówkę w zastraszającym tempie. Często by coś na szybko przekąsić sięgają po szybkie dania, np. kanapki, kiełbaski. Z czym im te produkty najbardziej smakują? A no właśnie z ketchupem, który jest idealnym dopełnieniem dań w naszym domu. 

Miałam przyjemność testować dzięki uprzejmości Platformy TestMeToo właśnie jeden z ketchupów. Ketchup łagodny Kania, który dostępny jest w sieci sklepów Lidl?
C,oż mogę powiedzieć o produkcie, typowo marketowym? Czy to może być smaczne? Czy będzie wyglądało jak ketchup? Czy bardziej jak jakaś nieznanego pochodzenia mazia? Czy produkt moze mieć dobry skład?

Mile zostałam zaskoczona i smakiem i składem. Testowany ketchup okazał się wyborny. Kolor i wyrazisty smak idealnie komponował się z kanapkami z serem i szynką. Miał według mnie odpowiednią i gęstą teksturę (czerwony, gęsty). Na to właśnie zwróciłam szczególną uwagę.
Skład również nie był najgorszy gdyż widywałam ketchupy o zgrozo z całą tablicą Mendelejewa. 

Ketchup łagodny Kania testowany był zazwyczaj do dań na zimno, tj. kanapki, wędlina, kiełbaski czy jajka. Wszystkim bardzo smakował stąd polecam.







2 komentarze:

  1. Zdarza mi się kupować marketowe produkty, jednak najbardziej lubię ulubione i ich się trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dkugo trzymalam się tych samyxh produktów ale jak przeczytalam ksiązke o kreatywnosci ciagle testuje nowe próbuje różnych smaków. Te przyzwyczajenia nas ograniczają.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger