Tańsze nie znaczy gorsze

Przez okres wakacyjny można było zaobserwować jak szybko Nasze pociechy urosły. Przyszedł wrzesień i okazało się, że większa część garderoby zwłaszcza u starszaka jest za mała. No cóż trzeba wyciągnąć gruby portfel i czym prędzej pojechać na zakupy. Ale czy na pewno trzeba wydać aż tak wiele by obkupić dziecko w nowe spodnie, bluzki? A mając dwoje lub troje? Jak można obkupić i nie wydać fortuny. Bo ubrania to nie jedyne wydatki we wrześniu.

Cale szczęście, że nie muszę wymieniać całej garderoby od bielizny po kurtki, ale to i tak zawsze jest wydatek.

Zazwyczaj szukam stacjonarnie promocji, wyprzedaży w sieciówkach takich jak: 5 10 15, Coccodrillo, H&M czy Reserved. Często można znaleźć bardzo korzystne ceny wielu produktów, np. t-shirty po 9.99. Nie jestem zwolennikiem wydawania multum pieniędzy na markowe ubrania dla dzieci, sama dla siebie też tego nie robię. Dzieci z ubrań tak szybko wyrastają przecież, a pozostałe pieniądze wolę spożytkować na inne cele, np. wycieczki czy zajęcia dodatkowe.

Od niedawna mam swój ulubiony sklep z bardzo przystępnymi cenami - Szachownica i tam właśnie obkupiłam starszego syna w nowe spodnie, bluzki, czy kurteczkę, a nawet ekstra plecak. Poleciła mi go sąsiadka, lubię tak chodzić, gdyż ubrania są ładne, po kilku praniach nie wyglądają jak ścierki i dobrze się dzieciom je nosi.
Jeśli nie znacie jeszcze tego sklepu lub nie macie go w pobliżu stacjonarnie to zapraszam na stronę internetową Szachownica.

W tym sklepie nie tylko są ubrania dla dzieci, ale również dla dorosłych, może znajdziecie również coś dla siebie.
Jedyny minus jaki widzę w tym sklepie to zbyt uboga kolorystka  w ubraniach dla chłopców, przeważają kolory szare lub czarne, a lubię kolory :).







6 komentarzy:

  1. Mam stacjonarnie Szachwonicę, obkupiłam w niej dzieciaki na powrót do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za ten wpis fajny sklep z przystepnymi cenami ja nie ciepie polowac na promocje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej tej strony, Faktycznie fajny wybór i przystępne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kojarzę ten sklep :) tez jestem tego zdania że tańsze nie znaczy gorsze :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te Twoje zakupy, nie znałam wcześniej tej strony. Chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam sklepu, ale chchetnie zajrzę. Dzięki �� chociaż ja obkupuje tez swoje dzieci i siebie wybierając w odzieży używanej. Wymieniam się że znajomymi albo korzystam z lokalnych "wyprzedaży garażowych".

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger