Ważne męskie sprawy

Dbanie o wygląd jest bardzo ważną czynnością. Już będąc małą dziewczynką lubiłam podkradać swojej babci różne kosmetyki, choć w  tamtych czasach za wiele tego nie było. Podbierałam szampony i mydła do mycia. Obecnie mamy ogromny wybór przeróżnych kosmetyków, że stojąc w drogerii nie wiadomo na czym oko zawiesić. Odkąd pamiętam bardzo interesowały mnie kobiety które malują się, używają ciekawych kosmetyków, ładnie pachną, aż sama się za nimi na ulicy obracałam i nadal to robię.

W XXI wieku nie tylko kobiety dbają o swój wygląd, mężczyźni również tą sferą się interesują i to czasami bardziej niż My. Ale zadbany mężczyzna to duży atut. Uwielbiam jak Panowie ładnie wyglądają, dbają nie tylko o swój strój czy dobre maniery, ale również o swoją skórę. Zaczęłam się zastanawiać jak wygląda kosmetyczka współczesnego mężczyzny?
Nie ukrywam, że nie jestem fanką przesadnego dbania o swój image facetów, np nie lubię jak golą owłosienie na nogach, czy na torsie lub spędzają więcej czasu w łazience niż Ja :). Czy facet, który nad przeciętnie dba o swój wygląd nadal nim jest?

Co według mnie powinna zawierać kosmetyczka współczesnego mężczyzny?

Żel do mycia twarzy 
Uważam, że mężczyzna powinien używać odpowiednich kosmetyków do mycia twarzy, różne mamy rodzaje cery, obecnie jest bardzo duży wybór kosmetyków do mycia twarzy, mój mąż sam takich używa, np z drobinkami peelingującymi. Sama woda i zwykłe mydło nie usuną zanieczyszczeń.

Antyperspirant 
Spocone pachy nie wyglądają najkorzystniej no i jeszcze często zapach to nie fiołki. jeśli mężczyzna ma problem z tą sferą warto zaopatrzyć się w specjalne produkty.

Żel do golenia (pianka, krem itp) 
Zadbana twarz to wizytówka mężczyzny, stąd nie którzy lepiej wyglądają ogoleni, a jednym pasuje lekki lub większy zarost, o który również należy dbać i pielęgnować poprzez dobór odpowiednich kosmetyków. warto zwrócić uwagę by były dostosowane do typu cery jaki panowie posiadają.

Krem/balsam po goleniu 
Po odpowiednim przygotowaniu twarzy tj umyciu, ogoleniu czas na odpowiednie nawilżenie skóry twarzy, na pewno warto zainwestować w takiej kremy, przynoszą ulgę, nawilżają i zabezpieczają skórę.

Żel pod prysznic 
Nie jestem zwolenniczką mycia się zwykłym mydłem, preferuję specjalne preparaty np żele pod prysznic, i tak samo jak my kobiety stosujemy takie kosmetyki uważam,że faceci również powinni stosować nie koniecznie tradycyjne mydło. Żele pod prysznic odpowiednio pielęgnują skórę.

Szampon 
Włosy mówią same za siebie nie tylko  sama fryzura jest ważna, ale ważna jest kondycja włosów. Największym problemem facetów jest łupież i łysienie, stad powinni używać specjalnych szamponów by zadbać o swoja czuprynę.

Zapach 
Ładnie pachnący mężczyzna, który przechodzi obok mnie na ulicy zawsze zwraca moją uwagę, choćby był nawet ubrany w dres. Pamiętajcie, dobrze dobrane perfumy dodają pewności siebie i szyku.




4 komentarze:

  1. Żyjemy w czasach, kiedy mężczyźni zaczynają coraz bardziej świadomie dbać o siebie. Mój poza takim pakietem, domaga się wręcz maseczek, a te są już dostępne również w wersji dla facetów, dopasowane do ich skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a o maseczkach dla facetów to nie słysząłam, musze się w takim bądź razie solidniej rozeznać

      Usuń
  2. Mój nie lubi żeli do mycia twarzy. Goli się trymerem Ale te rzeczy co wymieniłaś posiada i krem do twarzy również ma

    OdpowiedzUsuń
  3. Mąż pianki nie stosuje i żelu po goleniu bo goli się elektryczną golarką. Kosmetyki sama mu kupuje bo zapach dla mnie to priorytet musi być delikatny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger