Dla kobiet- Always Infinity sprawi że poczujecie się komfortowo

Kobiety lubią się czuć zawsze świeżo i komfortowo zwłaszcza podczas okresu. Stąd gdy nadarzyła się okazja zgłosiłam się do projektu Always Infinity na platformie TRND i otrzymałam możliwość przetestowania nowych podpasek. Zdaję sobie sprawę, że nie każda z kobiet byłaby skłonna testować podpaski, z różnych powodów. Nie mam jednak z tym problemu, a moja radość była ogromna gdy dowiedziałam się, że zostałam ambasadorką Always Infinity. Jest to przecież produkt dla kobiet a jestem kobietą, wiele z Was nimi jest. Macie mamy, córki które systematycznie przechodzą "te dni" i szukają produktów, które sprawią, że zapomną o miesiączce.

W dobrym czasie otrzymałam paczkę do testów, niebawem wyjeżdżałam na wakacje, nad polskie morze i "te dni" mnie tam nawiedziły. Była to świetna okazja do przetestowania nowości od Always.
W paczce ambasadora znalazły się aż trzy opakowania podpasek. Always Infinity, każde po 12 sztuk. Jedno dla mnie, a resztę do rozdania znajomym, koleżankom, rodzinie po dwie próbki podpasek.


Czym są te całe Always Infinity? To pierwsze podpaski ze skrzydełkami z technologią inteligentnej pianki SmartFoam. Dopasowują się do ruchów ciała, nie odkształcają się i zapewniają 100% ochronę przed przeciekaniem. Dzięki temu poczujesz się wygodnie i pewnie zawsze wtedy gdy będziesz w ruchu. Always Infinity wchłaniają 10x więcej niż ważą, gwarantując uczucie długotrwałej ochrony oraz posiadają mikro kanaliki, które odprowadzają płyn, zapewniając ochronę przed przeciekaniem. Hmm tyle przedstawia producent. A jaki jest stan faktyczny po przetestowaniu?



Na początku byłam sceptycznie nastawiona, gdyż nie spodziewałam się, że po takim opisie producenta mogę być zadowolona, że to jest zbyt piękne by było prawdziwe.
Po zakończonych testach okazało się, że ten produkt to strzał w 10-tkę. Wszystko o czym napisał producent jest prawdą. Praktycznie wcale nie czułam że podpaskę mam na sobie, nie zdarzył się żaden przeciek, nie odkształciła się, stabilnie przyklejona do bielizny. Myślę czego chcieć więcej? 
Rozdałam również próbki znajomym, sąsiadkom i każda z nich również była bardzo zadowolona z testowanego produktu oceniły go na 5+. Stosowanie "alwaysów" było dla nich przyjemnością.

Z całego serca mogę wam polecić stosowanie tych podpasek, do tej pory inna firma wiodła u mnie prym, ale obecnie to się zmieni i Always Infinity zamieszka ze mną na stałe.




7 komentarzy:

  1. Hej :) w przypadku takiego wpisu o tematach okresu może czasem wprawiać w zakłopotanie. Niemniej uważam, że temat warto poruszać. Nie używam za często Alwaysów, zwykle decydowała o tym cena. Jeśli jednak tobie leżały to najważniejsze! Ja w sumie nie mam również zastrzezeń do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, cena moze lekko odstraszyć, do tej pory również z tego względu omijałam ten produkt, jednak nie znalazłam wśród innych firm tak dobrego produktu jesli chodzi o chłonnośc

      Usuń
  2. Stosuje od czasu do czasu Always.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem używam tej marki ale szczerze cena nie jest mała więc zdecydowanie innych tańszych marek bardziej używam.Jak znajdę je u siebie to z ciekawości kupię☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie cena do tej pory odstraszała, jednak mimo wszystko chłonnośc jest rewelacyjna

      Usuń
  4. Dobrze, że zdecydowałas sie na testowanie. Opinia innej kobiety zawsze cenniejsze od reklamy w telewizji.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger