Zimne nóżki Elvisowej

Zimne nóżki Elvisowej? Bynajmniej moje są zawsze gorące :)




Ale mowa tu o galaciku. Na pewno znacie można zrobić na wiele postaci, np wieprzowe lub drobiowe, z takimi czy innymi warzywami.  U mnie tym razem z szynką konserwową. Jakiś czas temu wygrałam do przetestowania żelatynę od Cykoria i pierwsze co przyszło mi na myśl to smaczne galaciki.




Jak je zrobiłam? A no tak:
  • Żelatyna od Cykoria
  • Mieszanka warzywna (marchew, groszek, kukurydza)
  • Z rosołku zostały mi warzywa tj. seler i korzeń pietruszki
  • Jajka
  • Bulion
  • Szynka konserwowa
Wszystko co trzeba to pokroiłam, włożyłam do filiżanek, jeszcze zestawy ślubne :), rozpuściłam żelatynę zgodnie z instrukcją na opakowaniu, po wystudzeniu zalałam tężejącą na warzywa i do lodówki. Na drugi dzień można kosztować, lubię skropić przed jedzeniem sokiem z cytryny.

7 komentarzy:

  1. Mega smacznie wygladaj musimy zrobic

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to byla zawsze zmora, chociaż powiem Wam ze nigdy tego nie jadłam. Mówię dziecku, że żeby czegoś nie lubić trzeba najpierw skosztować, a sama nie skosztowalam nigdy galaretki z warzywami ��

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger