Perfecta Fenomen C - witaminowy żel mus

Mając skórę typu mieszanego i często skłonną do podrażnień oraz zaskórników szukam odpowiednich kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Zazwyczaj jestem wierna danemu kosmetykowi do oczyszczania twarzy, który sprawdza się u mnie znakomicie, ale jednak jako kobieta szybko nudzę się i szukam lepszych zamienników.  Lubię też wypróbować ciekawe nowości. I tak oto wpadłam na to cudo.





Firmę Perfecta i jej produkty znam od dawna, jakiś czas temu stosowałam ich produkty, bez żadnych zastrzeżeń, stąd postanowiłam spróbować żelu peelingującego przede wszystkim z powodu cytrusowego zapachu, który zawładnął moim nosem.
Fenomen CTH Żel-mus peelingujący dokładnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń, odblokowuje pory i usuwa nadmiar sebum, nawilża, wygładza, dodaje skórze energii i blasku.
Przeznaczony do każdego typu cery w tym mieszanej i tłustej.
Komplex CTH unikalne połączenie trzech skoncentrowanych form witaminy C-lipofilowej, liposomowej i hydrofilowej CTH oraz transporterów SVCT-1, pobudzających transport witaminy C bezpośrednio do komórek skóry. Odpowiada za rozjaśnianie i energizację skóry i działanie antyoksydacyjne.
Mikrogranulki delikatnie peelingują, powodując złuszczenie martwych komórek naskórka, głęboko oczyszczają i odblokowują pory.
Naturalna Betaina zmiękcza naskórek, łagodzi podrażnienia i silnie nawilża skórę.
Przebadano dermatologicznie.

Żel jest drobnoziarnisty, nie podrażnia skóry podczas codziennej pielęgnacji, bardzo delikatnie myje skórę twarzy jak również nie uczulił mnie,
To tyle cudownych właściwości :) A ja rozkoszuję się zapachem żelu.

7 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę wypróbować, mam problematyczną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam cerę suchą, jak zrobię więcej niż dwa dni przerwy od pielęgnacji to od razu mam na policzkach suche, czerwone placki które sie odznaczają nawet kiedy mam makijaż, ciężko to zakryć. Tylko i wyłącznie dbanie i skórę pomaga

    OdpowiedzUsuń
  3. Pachnie i pielegnuje super. Firma znana i lubiana i ta cena wielki +

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie jakosć w stosunku do ceny ejst ok, nadal uzywam i jestem zadowlona

      Usuń
  4. Mam cerę mieszaną i z niedoskonałościami - więc to idealna opcja dla mnie. Porządne oczyszczenie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger