Mój świąteczny dom #8


 Na święta lubimy ubierać nie tylko choinkę, ale również stroimy nasze domy. Zakładamy girlandy świetlne, bombki, kupujemy bądź tworzymy własnoręcznie stroiki świąteczne, w każdym pomieszczeniu wówczas odczuwa się zbliżające się Święta Bożego Narodzenia.



W tym roku większość ozdób świątecznych wyszło spod mojej ręki, pierwszy raz podjęłam takie wyzwanie i bardzo mi się spodobało. W internecie można spotkać wiele inspiracji, wybór jest ogromny. W moim domu oprócz choinki tradycyjnej są również te stroiki.

np. choinka makaronowa, ozdoby choinkowe z masy porcelanowej.





 Choinki z orzechów




Latarenki z Ikea wykorzystałam i stroiki z nich przygotowałam, potrafią pięknie zdobić pomieszczenie w blasku świec




 Nie może również zabraknąć gwiazdy betlejemskiej. Tutaj wydanie minimalistyczne




Oczywiście choinka i w zbliżeniu ozdoby i bombki














A wy jak stroicie swoje mieszkania, domy, balkony czy podwórka?

11 komentarzy:

  1. Te latarenki są boskie i bardzo klimatyczne :) Świetnie się prezentują <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twoja choinka... uwielbiam takie kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie to wygląda....te choinki z orzechów cudowne.....a z makaronu obłędna...Masz talent i zapał do tworzenia..tylko pozazdrościć....

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak pięknie <3 Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i rowniez zycze wesolych i spokojnych swiat

      Usuń
  5. Latarenki z Ikea widziałam dzisiaj w
    Sklepie i sama zastanawiałam się, czy ich nie kupić. Mam identyczne czarne, ale one nie pasują tak fajnie do Świąt, jak białe. Co do dekoracji, u nas w
    Tym roku oszczędnie. Lampki są, mini choinkę zaraz przyniesiemy z piwnicy, na stole leży szklana
    Misa z bombkami i światełkami. Dodatkowo kalendarz adwentowy i parę gałązek sosny. Pierwszy raz w tym roku nie będzie żywej choinki, ale jest to spowodowane wyłącznie alergiami. Gdyby nie one, nasz cały dom pachniały iglakami ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przykro mi, raz mielismy choinkę i moj tata byl na nia uczulony, kaszel mial, wazne ze sa jakiekolwiek ozdoby, na pewno masz pieknie

      Usuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger