Makijaż świąteczny #9

Okres Świąt to czas wyjątkowy, bo  zazwyczaj spędzamy go z rodziną. W takim okresie wszystkie chciałybyśmy wyglądać olśniewająco. Nie tylko ubiór jest ważny, ale warto też pomyśleć o makijażu, szczególnie, gdy podczas uroczystości  świątecznych robione są zdjęcia. Lubimy się przecież oglądać na zdjęciach, na których się sobie podobamy.


Niedawno miałam wykonywany makijaż na świąteczną sesję zdjęciową. Byłam bardzo zadowolona z kolorystyki cieni do powiek oraz pięknej czerwonej szminki i sztucznych rzęs.








Jak widać po zdjęciach efekt końcowy zależy od oświetlenia i obróbki zdjęć


Ale nie ma co się martwić gdyż podobny makijaż można samodzielnie wykonać również w domu.
Pokazać wam chcę moje kosmetyki, dzięki którym makijaż może być wyjątkowy i szybki.
Nie jestem żadnym specem od makijażu, nie znam nowości, ale stosuję to co lubię i mi odpowiada.
To zestaw kosmetyków, które używam na co dzień.

To makijaż wykonany w pierwszy dzień świąt. Użyłam kosmetyków ze zdjęć poniżej.







Baza pod makijaż wygładzająca Dax Cosmetics




Podkład Rimmel Match Perfection




Puder transparentny Avon



Kulki brązujące Avon




Podkład pod cienie do powiem Avon




Paletka cieni do powiem Eveline




Tusz do rzęs Rimmel i kredka do oczu i brwi Rimmel





Szminka do ust  Eveline
bądź błyszczyk








12 komentarzy:

  1. granatowe cienie mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że dużo zależy od światła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze nauczyć się tak ładnie eksponować oko jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż! Czerwień na ustach to idealny kolor na święta :) Zdjęcia wyszły przepiękne i będziesz mieć wspaniałą pamiątkę ze świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż to prawdziwa sztuka, ale wiele kobiet przesadza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kulki brązujące z Avon, to nieodłączny element mojego makijaż. Świetne dobrany makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger