Drogi Święty Mikołaju #1


Kto wierzy w Świętego Mikołaja?
Lubicie pisać listy?
Lubicie spełniać marzenia swoje i bliskich?
Lubicie dostawać prezenty?

Jeśli tak to najwyższa pora wsiąść długopis, kartkę i napisać o swoich marzeniach do Świętego Mikołaja :).  Bo to taka fajna osoba, jak złota rybka spełnia nasze marzenia. 






Pamiętacie swój wymarzony prezent z dzieciństwa? Ja tak. Byłam może 7-letnią dziewczynką i dostałam od Świętego Mikołaja lalkę Barbie na rowerze, cudny, wymarzony prezent, chyba jedyny, który pamiętam do dziś, bo po kilku dniach rodzice zadowoleni nie byli z tego co z nim uczyniłam.... myślicie, że zabawa w sklep z częściami mechanicznymi to dobry pomysł? Wtedy tak myślałam, gdyż rozebrałam rower na części pierwsze i po prostu sprzedawałam je :) :) Rodzicom do śmiechu nie było.

Wracając do listów. Moi chłopcy Kacper i Bartosz swoje listy już zaczęli pisać w połowie listopada. Starszy Kacper codziennie po szkole przychodzi, zasiada do stołu, bierze kartkę, ołówek i gumkę do mazania oraz katalog z zabawkami i wertując strony wybiera to co chciałby dostać, o czym marzy najbardziej.  Pierwszy list miał chyba z 17 pozycji, tak wiem sporo. Kolejne listy już były krótsze, w końcu stanęło na 3-4 pozycjach. Myślę, że  z tych Mikołaj coś wybierze i spełni marzenia.



Natomiast młodszy syn z racji, że nie umie jeszcze pisać, ciągle pokazywał z katalogu jakie zabawki mu odpowiadają. Tak nam zeszło ze dwa tygodnie na tych listach.


A o czym Ja marzę? Hmm? Ja to taka bardziej praktyczna jestem i też nie kończy się na jednej pozycji :).
  • Marzę by podczas świąt i nie tylko było dużo białego śniegu
  • Marzę o ulepieniu bałwana
  • O rodzinnej, ciepłej atmosferze
  • O zdrowiu, by wszyscy z bliskich mieli dobre samopoczucie fizyczne i psychiczne
  • O spokoju, bez waśni, żali i innych sporów
  • O pachnącej choince i wspólnym śpiewaniu kolęd
  • Marzę by spełniły się wszystkie życzenia, które składamy sobie podczas dzielenia się opłatkiem .
    • Marzę by w końcu nauczyć się jeździć na łyżwach :)

    A może Mikołaj zrobi jakąś miłą niespodziankę i przyniesie mi coś ekstra :)



A Wy o czym marzycie?
O czym marzą wasze dzieci? Żony? Mężowie?

Jeśli nie macie pomysłów prezentowych dla waszych mężów, partnerów, żon czy przyjaciółek to przedstawię wam kilka propozycji , które zawsze są na topie.

Dla Niej:
  1. portfel z inicjałami
  2. torebka (nawet jeśli mamy ich już kilkanaście)
  3. ulubiony kosmetyk np perfumy, płyn do kąpieli, żel pod prysznic, czy jakiś zestaw kosmetyków, wystarczy podpatrzeć z czego korzysta wasza druga połówka i sprawa załatwiona
  4. świeca zapachowa
  5. dobra książka
  6. biżuteria
  7. bon do wybranej drogerii czy na zabieg u kosmetyczki
  8.  seksowna bielizna

Dla Niego - według mnie tu już gorzej, bo np mój mężczyzna woli wszystko sam sobie kupować i tu potrzeba więcej zachodu, ale wydaje mi się, ze zawsze sprawdzi się, np:
  1. pasek do spodni
  2. ulubiony kosmetyk
  3. ekstra etui do telefonu komórkowego
  4. zestaw narzędzi dla majsterkowiczów
  5. spinki do mankietów
  6. wytrawny alkohol
  7. karnet do siłowni
  8. płyta ulubionego zespołu, wokalisty


    Może i są to przykłady oklepane, ale chyba czasami za dużo kombinujemy, wymyślamy a proste przykłady są blisko nas. Napiszę tyko tyle, że warto również pomyśleć o wspólnym, rodzinnym prezencie takim jak:

    1. wycieczka.
    2. sesja zdjęciowa - w tym roku to jest nasz wspólny prezent rodzinny, oczywiście dzieci dostaną część z wymarzonych prezentów również









21 komentarzy:

  1. piekne masz zyczenia i jak takie same-pospisuje sie pod nimi:)ale listy super chłopców;0 u nas teznapisane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziki kochana, myślę, ze każdy sobie zyczy takich świąt

      Usuń
  2. Swoim najbliższym kupuję drobiazgi, a sobie życzę od Świętego ... spokoju😊

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie od jakiegoś czasu lepiej sprawdzają się prezenty wiążące się z wyjściem gdzieś, np. brata zabrałam na halę z trampolinami, sam stwierdził, że to lepsze niż jakikolwiek materialny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze jak chlopcy beda starsi tez na to uwage zwrocimy, obecnie zabawki i zabawki

      Usuń
  4. Piękna lista życzeń :)
    Jak byłam mała również pisałam listy do Mikołaja i wspominam to z ogromnym sentymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie synek piszę. U nas jeszcze listów nie ma. Dziewczynki co chwila zmienieją swje typy oglądając reklamy, ja już zgłupiałam z tym ale nie chciała bym żeby to była zabawka, bardziej coś edukacyjnego jakaś gra np. Jeszcze dumamy. Z mężem sobie mamy ustalić co chcemy bo mi trudno dogodzić jak mówi i woli wiedzieć. W tamtym roku też tak było i bodaj każdy zadowolony :) on podwojnie bo i z mojej bielizny też :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, moi jak zabawki nie dostana to chyba swiat sie dla nich zawali, Cały miesiac pisania listow a tu dupa. Za edukacyjnymi starszy nie przepada czasami cos ulozy ewentualnie chinczyk czy warcaby, taaaak z bielizna to podwojna radosc, ale moje nadprogramowe kg niestety dobrze nie wygladaja, ewentualnie we worku. My mamy ta sesje wiec juz problem z prezentem z glowy

      Usuń
  6. O czym ja marzę, o wyspaniu się i o zdrowiu dla całej mojej rodzinki. Ach można 150 kiecka by mi się przydała?

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNY WPIS TEŻ BYM CHCIAŁA MIEĆ TAKĄ LISTE U MNIE TYLKO ROBI SIE PREZENT DLA SYNKA A MY NIE BO JA SOBIE MYŚLE ŻE JESTEM ZA STARA NA TO.POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to blad kochana bo o siebie tez trzeba zadbac.

      Usuń
  8. U mnie chłopcy z początku mówili, że chcą siostre dostać od Mikołaja, ale jakoś ich przekonałam, że to nie realne i jeden chce traktor a drugi sztaluge z zestawem do malowania ;) A ja już widziałaś co chce dostać :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak widzialam u ciebie, chcę tego samego :). siostrę mówisz no wiesz realne mazrenie jak nie pod choinke to na zajaca

      Usuń
  9. Jej, już nie mogę się doczekać jak mój maluch napisze swój pierwszy list do mikołaja🙊 chyba ze wzruszenia spełnię od razu wszystkie prośby😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Te dziecięce listy są takie wzruszające :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne marzenia. Chyba każdy z nas ma podobne jeśli chodzi o święta. Uwielbiam ten czas, tą magię, chodź śnieg by się przydał dodaje uroku. Listy napisane Natalce pomogła Zosia :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger