Blogmas 2017 podsumowanie + Christmas Photo Challenge

Kochani święta a co za tym idzie grudzień zleciał tak szybciutko. W akcji blogmas brałam udział pierwszy raz i myślę, że za rok też wezmę udział. Praktycznie wszystkie zadania wypełnione choć nie były obowiązkowe, dodatkowo pojawiło się kilka postów spoza listy. Co za tym idzie świetnie bawiłam sie z wami.


Chcę z tego miejsca podziękować organizatorce Milenie z Make life perfect za zorganizowanie całej akcji.

Podziękowania dla wszystkich innych uczestników, którzy brali udział w akcji, miałam możliwość poznania wielu stron oraz sporo do poczytania było.

Podziękowania w szczególności do was, moich czytelników, za komentowanie moich postów, dzielenie się swoimi przemyśleniami. Mam nadzieję, że nie zanudziłam was świątecznymi postami.

Na koniec chcę wam życzyć wszystkiego najlepszego w nadchodzącym 2018 roku, by wasze plany i marzenia się spełniły. Życzę sobie również by moje plany, założenia spełniły się choć częściowo. A czego sobie życzę? Chcę rozwijać się blogowo, zamierzam podjąć kilka współprac i co jeszcze to się okaże. Co do życia prywatnego no cóż pozostawię rąbek tajemnicy, kto będzie chciał zostanie ze mną na dłużej to może i dowie się :).

Poniżej na zakończenie akcji blogmas 2017 zdjęcia do wyzwania photo challenge.



1. Something red





2. Christmas cookies





3. Warm & cozy





4. Christmas home







5.  Cup off...






6. Colours of christmas








7. Handmade





8. Winter walk







9. Gifts





10.Candles or lights











11. Och christmas tree




12.  Cheers!



Wszystkiego najlepszego
w Nowym Roku 2018 :)

13 komentarzy:

  1. Podziwiam, ja zawszę tracę zapał do wyzwań już po trzecim punkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie zazwyczaj po drugim punkcie poddawalam się

      Usuń
  2. Lubię takie wyzwania - choć nie zawsze udaje mi się znależć czas, by wziąć w nich udział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjecia :) fajne sa takie akcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, bo ja słabo wypadam w wyzwaniach... zapominam o nich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że udało Ci się zrealizować Blogmas, ja wzięłam udział, ale ostatecznie nie dałam rady, za dużo postów w stosunku do moich planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wyzwania są naprawdę fajne. Pobudzają kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miałaś ozdoby choinkowe i w ogóle wszystkie zdjęcia piękne. Widać, że stworzyłaś rodzinie cudowny, świąteczny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger