Retro Motor Show - dla wielbicieli klasyki

W dniach od 3 do 5 listopada na Międzynarodowych Targach Poznańskich można było obejrzeć przepiękną galerię klasycznych aut i powrócić wspomnieniami do minionej epoki.



Na Retro Motor Show zaprezentowało się kilkaset pojazdów polskiej produkcji, tych z za żelaznej kurtyny oraz tych mniej znanych z całego świata. Zachwycą was "amerykański rozmach, brytyjska arystokracja, francuski szyk, niemiecka technologia, włoski styl i japońska klasyka". Nie zabrało również wozów strażackich, traktorów, autobusów, pojazdów wojskowych, motocykli i rowerów.
To idealne miejsce dla pasjonatów aut, kolekcjonerów i wszystkich tych, którzy lubią zawiesić oko na pięknych modelach aut poprzedniej epoki, a na ich widok łezka w oku może się zakręcić, a  serduszko szybciej zabije. 



Wśród wydarzeń towarzyszących można było obejrzeć pokazy renowacji pojazdów zabytkowych, wykłady, spotkania z pasjonatami oraz stoiska z możliwością zakupu różnych gadżetów od koszulek, czapek, breloków do miniatur aut.
Nie zabrakło również wielu stoik gastronomicznych, w których serwowano pyszne jedzenie. Zapach pizzy roznosił sie po wszystkich halach.




























Wystawa bardzo nam się podobała, chłopcy uwielbiają auta i to była dobra okazja, by zaznajomić ich z tym jak jakie auta były produkowane kiedyś.
Wiem, że jakość zdjęć nie jest najlepsza, ale cóż przy tylu zwiedzających trudno o dobrą jakość aparatem telefonicznym :)

23 komentarze:

  1. mimo że motoryzacja to nie moja bajka - auta cudowne, majestatyczne, prawdziwa klasa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ale jak tu nie kochac aut jesli w domu trzech facetow

      Usuń
  2. Coś pięknego :-) Świetna relacja

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo ze to kompletnie nie temat dla mnie to te auta ciekawie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto popatrzec na cos innego niz te jezdzace obecnie

      Usuń
  4. Fascynatką samochodów nie jestem, ale takie podróże w czasie zawsze mnie pociągają. Jeśli będziesz kiedyś w Niemczech i takie miejsca lubisz, to polecam Autostadt w Wolfsburgu - też można zobaczyć przegląd samochodów z różnych epok poczynając od końca XIX w.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w którym to rejonie Niemiec, czasami jeżdzę do rodziny ale to blizej Luksemburga

      Usuń
  5. Ooo czemu mnie tam nie było? Wszystko wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam retro auta, kiedyś nie dawały mi tyle radości. Ale odkąd mam syna wiele się zmieniło. Większe zdjęcia działały by bardziej na korzyść, spróbuj je powiększyc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, wlasnie tak sie zastanawialam czy ten rozmiar jest wystarczajacy

      Usuń
  7. Uwielbiam takie stare samochody - jednym nawet do ślubu jechałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam samochody i prędkość :) niektórymi bym pojeździła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak też bym wsiadła za kierownicę i pojechała w siną dal

      Usuń
  9. Fanką samochodów nie jestem, ale z chęcią bym się wybrała w takie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre auta robią niesamowite wrażenie, aż chciałoby się pojechać na przejażdżkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym wszedł na halę z aparatem to musieliby mnie chyba siłą z niej wyciągać tyle cacuszek to uchwycenia, tyle detali na próżno szukanych w nowoczesnych autach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żałuję, że mój smartfon ma taką małą pojemnosc, robiłabym fotek aż by się zagrzał, czekam niecierpliwie na kolejne targi

      Usuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger