Warzywna Rewolucja

Warzywna Rewolucja to kampania pełna smaku i cudownego aromatu past warzywnych od Wawrzyniec. Pasty warzywne znajdują coraz szersze zastosowanie i stają się popularne w polskich kuchniach.

Platforma Streetcom zaprosiłam mnie w swoje szeregi bym mogła przetestować pasty warzywne w czterech smakach:
  • z ciecierzycą, pieprzem i czarnuszką,
  • z grillowanym bakłażanem
  • z grillowaną cukinią i curry,
  • z suszonymi pomidorami i żurawiną

Pasty warzywne mają szerokie zastosowanie, nadają się do:
  • kanapek
  • szybkich przekąsek
  • pierogów
  • naleśników
  • eksperymentów :)

To produkt 100% naturalny, bez konserwantów.



W zestawie Ambasadora znajdowały się cztery smaki past warzywnych w słoiczkach 180 gramowych oraz ulotki do rozdania znajomym, rodzinie i przyjaciołom. Jedynym minusem tej kampanii było brak próbek do rozdania znajomym. Uważam, że samą  ulotką ciężko będzie zachęcić inne osoby do zakupu produktu. W związku z tym zaprosiłam kilkoro znajomych, rodzinę, sąsiadów do siebie na degustację pysznych według mnie i mojego męża past warzywnych. Niestety moim chłopcom pasty nie smakowały. chyba zbyt wyszukane smaki :).

W mojej opinii i najbliższej rodziny oraz znajomych pasty wypadły n 5+, są:
  • smaczne, 
  • aromatyczne, 
  • wyczuwalne kawałki warzyw, wiec nie są typową papką, 
  • dobrze przyprawione
  • i maja szerokie zastosowanie do dań na ciepło i zimno, np. dipy do krakersów, chipsów, do sosów, marynaty do mięs itp.

Wszystkie rodzaje past smakowały mi, choć największy sentyment mam do pasty z suszonymi pomidorami i żurawiną po prostu uwielbiam pomidory pod każdą postacią. Inne smaki past nie wypadły gorzej są również pyszne, aromatyczne, moje kubki smakowe wręcz wariowały podczas degustacji.
 

Przygotowałam kilka potraw z pastami, m.in. do sosu pomidorowego dodałam pastę  z suszonymi pomidorami i żurawiną, do marynaty mięsa dodałam  pastę z grillowaną cukinią i curry.
Każdy rodzaj past świetnie sprawdził się przy farszu do jajek, czy do bagietki z serem mozzarella. Możliwości jest wiele, dlatego zapraszam również na stronę www.wawrzyniec.com.pl po więcej przepisów i inspiracji.

A co ze słoiczkami kiedy już zjemy pyszne pasty? Zastosowań widzę wiele, świetnie nadają się do przechowywania przypraw czy stworzenia dzięki nim lampionów wkładając do środka tealight.














W mojej kuchni pasty sprawdziły się znakomicie, dodały barwy, smaku moim potrawom przeze mnie przygotowanym, zakres stosowania ogromny, ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia. Polecam

Smacznego

28 komentarzy:

  1. Bardzo lubię pasty warzywne. Dobre robi także firma Primavika. Próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie probowalam, ale jeśli rekomendujesz to na pewno bedę ich poszukiwać

      Usuń
  2. Uwielbiam tego typu pasty. Moze akurat smaki nie moje ale chetnie bym sprobowala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie smaki są twoje? może mnie czymś zainspirujesz

      Usuń
  3. Pasty są świetne, sama testowałam :) najmniej smakowała mi z bakłażanem, jakaś taka mdła była, zaś z czarnuszką obłędna! Dodając ją zamiast jajka do mielonych kotletów idealnie podkręciła ich smak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mięsa mielonego nie probowałam, ale wszystko przede mną

      Usuń
  4. Z chęcią sprawdzę te nowości, bo jeszcze past warzywnych, poza hummusem, nie smakowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie pasty, na pewno kiedyś spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te pasty! Wszystkie smaki są doskonałe... nie wiem który najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mnie wszystkie smakowały, miałam cięzki wybór która jest naj naj, no ale w końcu pomidory i żurawina wygrały

      Usuń
  7. O kurcze, nie sądziłam, że z pastami można wykombinować tyle pomysłów :) Ciekawa jestem bakłażana i cukinii, chętnie sięgnę po te smaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierze, gdyby nie ta akcja to myslalam ze tylko kanapki mozna z nimi zrobic

      Usuń
  8. Przez Ciebie zaraz będę musiała pójść coś zjeść!;p Gdzież to taka samak robić ludziom samym wieczorem!?;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie przepadam za takimi warzywnymi pastami. Pewni bym do czegoś je dodała, ale na kanapkę nie weszelaby mi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wypróbuję, lubimy takie warzywne pasty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, dzis też użyłam jednej z nich do pasty z mięsa gotowanego oraz do placuszków z kurczaka

      Usuń
  11. Wyglądają przepysznie. Podobne robię w domu ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger