Botki od CCC Lasocki

Do tej pory z wielkim uporem nosiłam jeszcze balerinki lub obuwie sportowe. Początki jesieni były ciepłe i słoneczne. Jednak nadszedł czas, gdy w kostki robiło się juz bardzo zimno no i płaszcz nie pasował do tego co nosiłam na nogach. 

Wygodne botki to zdecydowanie must have każdej jesieni. Podstawowym problemem jaki zawsze mnie kupując buty dotyczy sytuacji, ze ciągle wybieram takie w kolorze czarnym. Ten kolor wiedzie prym w moich zasobach.  Tym bardziej z chęcią chcę wam pokazać, że tym razem postawiłam na change. Nie dość, że nie jest to czerń, to jako bonus skorzystałam z możliwości i zaopatrzyłam się w aż dwie pary :). Od razu zaznaczę, że oba modele są mega wygodne i pięknie prezentują się, mimo, że nie mają big obcasów. Można w nich spędzić aktywnie dzień, spacerują, pracując czy biegając.

Botki Lasocki (CCC) - brązowe, skóra naturalna licowana, cena 329,99
Są po prostu cudowne, taki wzór ala kowbojki, paseczki oplatające but dodają im uroku i pazura. Potrzebowałam butów wygodnych, ale zarazem kobiecych. Takich, które będą pasowały do spodni jeansoych oraz zwiewnej sukienki czy spódnicy. Buty są bardzo wygodne, miękkie i łatwe w pielęgnacji. To był dobry wybór.Tak wiem kwota lekko powala na kolana. Ja oczywiście bardzo rzadko kupuję buty w takiej cenie. Ty razem skusiłam się bo po prostu są piękne, a miałam możliwość skorzystania z rabatu minus 20% więc nie biło tak po kieszeni.





Botki Clara Barson (CCC) - beżowe, skóra ekologiczna, cena 149,99
Drugi jesienny nabytek, który sprawdza się wyśmienicie. Myślicie sobie, że one wyglądają podobnie. A ja wam odpowiem, że całkiem inaczej się je nosi. Botki są zgrabne, miękkie, przyjemne. Świetnie prezentują się ze spodniami jak i ze spódnicami. Zazwyczaj nosze je do spodni, w sam raz do pracy lub na wyjścia w miasto.







3 komentarze:

  1. Podstawowym problemem jaki zawsze mnie kupując buty dotyczy sytuacji, ze ciągle wybieram takie w kolorze czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki Clara Barson (CCC) - beżowe, skóra ekologiczna, cena 149,99 Drugi jesienny nabytek, który sprawdza się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne botki chociaż mało kiedy zaglądam do CCC, częściej teraz zamawiam internetowo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger