Domowy sposób na piękną cerę od AVON

W poszukiwaniu relaksujących chwil wcale nie trzeba wyjeżdżać do ośrodków SPA czy do gabinetów kosmetycznych
Większość kobiet lubi chodzić do salonów urody na różne zabiegi upiększające. Jednak nie zawsze tam możemy dotrzeć i oddać się pełnej relaksacji z różnych względów, np finansowych lub czasowych.

Odkąd pamiętam taką domową strefę relaksu z maseczkami robię sobie we własnym domu za drzwiami łazienki. 
Używam do tego sprawdzonym przeze mnie kosmetyków firmy AVON, którą znam już bardzo długo i wiele ich produktów sobie chwalę.

Jak wygląda taki wieczór i odprężenie? 
By się zrelaksować potrzebny jest odpowiedni klimat. Włączam sobie cichutko ulubioną muzykę, zapalam świece zapachowe, a we wannie czeka na mnie gorąca kąpiel z dużą ilością piany. Uwielbiacie to też prawda? Nie zawsze mamy oczywiście na to czas, ale warto poświęcić kilka wieczorów w  miesięcy na takie odprężenie.

Przy takiej kąpieli towarzyszą mi maseczki Planet Spa od Avon. Mam kilka przetestowanych produktów z tej linii kosmetyków.


Wygładzająca maseczka peel-off do twarzy
z ekstraktem z alg.
  • skutecznie usuwa zanieczyszczenia i martwy naskórek
  • redukuje widoczność porów
  • poprawia strukturę skóry i widocznie ją wygładza
  • wzbogacona ekstraktem z alg
  • wygodna forma peel-off


Rewitalizująco - wygładzająca maseczka do twarzy
z ekstraktem z czarnego kawioru.
  • usuwa zanieczyszczenia skóry
  • poprawia wygląd skóry 
  • rewitalizuje i relaksuje



Nawilżająca maseczka do twarzy
ze śródziemnomorską oliwą z oliwek.
  • nawilża i chroni skórę przed wysuszeniem
  • wygładza drobne zmarszczki
  • lekka, przyjemna konsystencja
  • przynosi ukojenie suchej skórze
  • wzbogacona oliwą z oliwek i ekstraktem z liści oliwnych


1 komentarz:

  1. Słyszałam, że te maseczki nie mają zbyt dobrego składu. Ja wolę iść do kosmetyczki na jakiś zabieg bo wtedy mam pewność, że nic mnie nie uczuli :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger