(nie)Winna - Alicja Sinicka

Miłość to wzburzone morze emocji,
które często po uspokojeniu 
zmienia się w kałużę.

Późny wieczór, dzieci smacznie śpią, a ja oczekiwałam męża, który niebawem miał wrócić z pracy. Stwierdziła, że wezmę jakąś książkę, kilka stron i czas szybciej minie. Tytuł "Winna" jakoś nie zapowiadał się ciekawie, ale w ciszy zaczęłam czytać, strona po stronie, kartka po kartce..... I jakie złudne było moje pierwsze wrażenie. Powieść Alicji Sinickiej tak mnie wciągnęła, że przeczytałam ją w jeden wieczór, nie zwracając nawet uwagi kiedy wrócił mąż i sam zdążył już położyć się do łóżka spać.

Wendy Palmer to kobieta  po przejściach, jest winna bo brała udział w wypadku, w którym zginął jej brat, jest winna bo została zdradzona przez ukochanego mężczyznę, jest winna bo nie potrafiła dogadać się z własnym ojcem, jest winna bo poznała Jima, przystojnego wojskowego, który miał odmienić jej życie, jej świat. Niestety życie okazuje się bardzo nieprzewidywalne i osoba, którą obdarzyła miłością, zaufaniem okazuje się ma swój perfidny plan w stosunku do niej i jej najbliższych. Kłamstwa, intrygi, pełne napięcia miłosne sceny, które chwytają za serce i zaskakujące zakończenie, tego nie brakuje w tej powieści. 



Nie jest to zwykłe i typowe romansidło, ale fantastyczna opowieść, którą rewelacyjnie się czytało. Język prosty, dobrze sformułowane zdania, proste i nie nudzące dialogi. Ciężko oderwać się od czytania. Jeśli jeszcze nie macie tej książki w swoich zbiorach to nie czekajcie. Ja również czekam niecierpliwie na kolejne powieści Alicji Sinickiej.


Tytuł: "Winna"
Autor: Alicja Sinicka
Rok wydania: 2019
Wydawnictwo Kobiece

1 komentarz:

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger