Kuchenne gadżety bez których nie mogę się obejść

Ponoć kuchnia to serce domu. W wielu domostwach to my kobiety spędzamy w kuchni najwięcej czasu. Gotujemy, pieczemy ciasteczka by zadowolić naszych mężów i dzieci. Na pewno macie ulubione gadżety bez których nie wyobrażacie sobie funkcjonowania w kuchni? Ja mam i używam ich bardzo często. Życie trzeba sobie ułatwiać jeśli jest taka możliwość.


1. Obieraczka do warzyw
Kiedyś nie wyobrażałam sobie obierania ziemniaków taką obieraczką, zawsze był nóż i się jechało. Ale do czasu kiedy na moje drodze stanęła "ona". Od tej pory pilnie jej strzegę, bo kiedyś poprzedniczkę w ferworze gotowania wyrzuciłam do kosza. Nawet nie wiecie jaka to była strata, uwielbiałam ją. Ale do rzeczy. obieraczka do warzyw jest bardzo przydatnym gadżetem. Zapytacie dlaczego? A no dlatego, że zazwyczaj obierając warzywa czy owoce nożem, bardzo dużo marnotrawiłam jedzenia, brakowało mi wyczucia, a ponoć to co najlepsze to pod skórką. Od tego czasu o wiele szybciej obieram ziemniaki, marchewkę czy jabłko.



2. Blender
Każda mama wie jak ważne jest żywienie naszych dzieci, zwłaszcza wtedy jak zaczynają próbować inne produkty niż mleko. Przygotowanie domowego jedzenia bobasowi to najlepsze co możemy mu dać, choć nie przeczę, że nie posiłkowałam się gotowymi słoiczkami, ale domowe to jednak najlepsze. Do takich zupek, służył mi właśnie mój pierwszy blender, który mam od 8 lat i nadal działa, ale jest już na wykończeniu. Z biegiem czasu blender był o wiele bardziej pomocy do prac kuchennych.wszelkiego rodzaju zupy kremy, sosy, które bardzo uwielbiam powstawały dzięki temu małemu urządzeniu. To nieodłączny gadżet w mojej kuchni. Od niedawna testuję mój nowy nabytek i jestem wręcz zakochana z możliwości jakie daje mi w kuchni.



3.Patelnia do naleśników
Wybór patelni może przyprawić o ból głowy. Wielokrotnie zastanawiamy się czy aż trzy lub więcej patelni jest nam potrzebnych? Czy nie wystarczy jedna do wszystkiego? Do mięs, placków czy naleśników.? Ja Wam mówię, że nie, długo wzbraniałam się by kupić specjalną patelnie do naleśników, przecież do tej pory wystarczyła mi jedna, porządna. Przypadkiem trafiłam na ten produkt w jednej z sieci sklepów, akurat promocja bo koszt 15zł, postanowiłam co tam spróbuję. I nie pożałowałam, patelnia jest lekka, można usmażyć ze 20 naleśników pod rząd, są okrągłe, cienkie, a ręka od przewracania nie boli. Plusem jest to, że patelnia ma niskie boki i bez problemu łopatką można podważyć to co na patelni znajduje się. Ja temu gadżetowi mówię TAK.



4. Pojemni na torby plastikowe - Ikea (Variera)
Ikea to taki sklep, gdzie można zaprzedać duszę diabłu. Jak się tam wjedzie, to nie ma że boli z pustymi rękoma się nie wychodzi. Kto tam jeszcze nie był to niech nie zagląda :).
Tam właśnie zakupiłam sorter do reklamówek. Niby nic takiego ale bardzo ułatwia życie i utrzymanie porządku z jednorazowymi reklamówkami i nie tylko. Dzięki temu pojemnikowi foliowe reklamówki mają swoje miejsce, jest ład i porządek. Trzymam tam nie tylko foliówki, ale i bawełniane torby, worki na śmieci czy inne akcesoria. Koszt takiego pojemnika to 5zł


5. Silikonowe foremki na muffinki
Często w moim domu goszczą różnego rodzaju wypieki, ale najczęściej muffinki )babeczki) każdy nazywa inaczej. Takie silikonowe foremki świetnie sprawdzą się w Naszej kuchni jeśli nie mamy papierowych papilotek. Są wielokrotnego użytku, ładnie wyglądają (choć moje mają ponad 5 lat), można je myć w zmywarce, a babeczki nie przywierają. Nie potrzeba mieć dodatkowej blaszki na babeczki, wystarczy zwykła blaszka i zmieści się więcej foremek. Dodatkowo zajmują niewiele miejsca w szafkach kuchennych.





A Wy bez których gadżetów nie możecie obejść się w kuchni?

6 komentarzy:

  1. Widzę ze mamy taki sam zestaw😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Patelnia do nalesników to dla mnie zbędny gar ;) bez reszty nie wyobrazam sobie życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super gadżety potrzebne w kuchni. Mam je wszystkie. Bardzo fajny przegląd

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś do silikonowych foremek nie mogę się przekonać, blendera nie mam nad czym ubolewam przy kazdej okazji ale nikt nie załapał jeszcze a i patelni do naleśników też nie posiadam. Za to obieraczki mam trzy taki dobrobyt;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, tego zabraknąć nie może. Osobiście posiadam wszystkie te gadżety i ciężko byłoby funkcjonować bez nich na dłuższą metę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Istnieje wiele najróżniejszych gadżetów kuchennych, które idealnie przydają się w naszej kuchni. Jednym z moich najlepszych jest opiekacz https://duka.com/pl/agd/tostery ponieważ staram się wykorzystywać go jak najczęściej. Uważam że ciepłe i pyszne tosty na śniadanie to jest to co wielu z nas lubi.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger