Baw się z Dżetkiem i podniebną wyrzutnią - Wydawnictwo Media Service Zawada

Każdy z Nas uwielbia wakacyjne wyjazdy, a pora urlopowa już się dla niektórych rozpoczęła. Mając dzieci trzeba im  często zapewnić nie lada atrakcje. Moje dzieci kochają morze i zabawy w morskich falach oraz piasku, są wówczas w swoim świecie. Co roku jeździmy nad polskie morze odpocząć, zregenerować się i poznać nowe miejsca.

Spędzając cały dzień na plaży mimo wszystko zaczyna im się po prostu nudzić, bo ileż można budować zamki z piasku czy szukać muszelek. 

Dzięki Wydawnictwu Media Service Zawada mogłam im zapewnić dodatkową plażową atrakcję. Nie tylko mogliśmy poczytać o ulubionych przygodach bohaterów bajki Super Wings, rozwiązywać zadania rebusy, przyswajać wiedzę o Francji, ale tez mogliśmy wyśmienicie bawić się dołączonym  do gazetki gadżetem w postaci podniebnej wyrzutni ze śmigłem.









Ta wyrzutnia okazała się strzałem w 10-tkę. Zabawy i śmiechu było co niemiara.








Polecam każdemu takie czasopisma, już wielokrotnie o tym wspominałam, a że w ferworze pakowania zapomnieliśmy zabrać książek i gdyby nie gazetka nie byłoby co czytać dzieciom przed snem.

Zapraszam Was serdecznie na stronę Wydawnictwa Media Service Zawada oraz na stronie Książeczki Bajeczki, na pewno znajdziecie tam odpowiednie książki, czasopisma z ulubionymi bohaterami.


 



3 komentarze:

  1. Takie czasopisma są genialnym pomysłem na wyjazd. Nie zajmują dużo miejsca, można je kupić na miejscu i jest książeczka + zabawka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gazetki nam też czesto w podróży towarzyszą Lena w samochodzie nudzi się jqk mops. Więc jej podsuwam, zawsze sobie coś przeczyta pokoloruje labirynt zrobi a gadżet to zawsze super atrakcja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubimy gazetki a zwlaszcza w podróży...nowości zawsze uspokajają😂a zwlaszcza z ulubionymi bohaterami bajkowymi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger