Flexi Abra erasable- Penmate

Żyjemy w czasach dominacji długopisów nad piórami. Blogująca mama potrzebuje pewniaka, który nie zawiedzie, a dodatkowo ma ładny design. Jaki długopis wybrać do codziennego pisania? Czy nadaje się również jako prezent dla bliskiej Nam osoby? Czy długopis może być również fenomenalnym gadżetem?

Miałam okazję przetestować długopis "Flexi Abra" od Penmate - przyjemność pisania i rysowania.



Szczerze? Od dawna nie miałam tak fantastycznego długopisu. Nie dość że cienko pisze, a  takie lubię najbardziej, nic nie zacina się, rewelacyjnie trzyma się w dłoni dzięki antypoślizgowemu uchwytowi,  to na dodatek ma bardzo ciekawy i modny design. A wiecie, że to co napiszecie tym długopisem można również zmazać? Tak na górze długopisu jest końcówka kulkowa, która działa jak gumka do mazania. Czyż nie jest to fenomenalna sprawa?




Dostępne są trzy kolory w designerskim wzorze, dodatkowo zawsze można dokupić i wymienić sam wkład. 

Długopis świetnie sprawdzi się u ucznia, bo zamiast mazać korektorem lub kreślić długopisem to co źle napisaliśmy wystarczy zmazać końcówką długopisu.
Długopis ze względu na ciekawy design może również służyć jako prezentowy gadżet dla przyjaciółki lub siostry.


Długopis Flexi Abra już zagrzał na dobre swoje miejsce w mojej torebce, przy każdej nadarzającej się okazji będę mogła pochwalić się Nim wśród znajomych oraz zapisać wszystkie niezbędne informacje.





19 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt. :) Nigdy nie słyszałam o tej marce. Ale ja akurat długopisów mam pełno - mama pracuje w służbie zdrowia i co chwilę dostaję jakieś gadżety reklamowe w postaci długopisów właśnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej marce, chyba podrzucę do przetestowania młodszemu rodzeństwu, które jeszcze uczęszcza do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione długopisy to chyba firmowe :-) nie wiem z jakiej marki, ale pisze się nimi mięciutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. również nie słyszałam o tej marce, ale chetnie poznam! klaudia j

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko co można dostać w sklepie papierniczym. Długopisy, notesiki, karteczki to mój żywioł. Miałam do czynienia z takim "zmywalnym" długopisem innej firmy, ale nie zrobił na mnie wrażenia. Tej firmy nie znałam, więc może czas wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wygląda naprawdę intrygująco! Chętnie bym przetestowała te właściwości ścieralne :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno kupię ten długopis i zapas wkładów dla córeczki, bo jest w 1 klasie i piszą długopisami, które można wymazać. Obecnie ma z firmy Pilot i niestety ale szybko się wypisuje a też nie mało kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mona córka ma taki zmazywany ale innej firmy. U nas ta gumka z czasem brzydko sciera i marze.. Chętna na kobkursik❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale czad! Nigdy o tym nie słyszałam :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są i fajnie ze wymienny wkład bardzo mi się podobają. Bardzo dobrze że tą koncówką można mazać idealne dlugopisy dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny gadżet. Ja noszę w torbie zwykle kilka różnych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne są :) Chętnie je wypróbuję :) Podoba mi się to, że wkład można wymieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jak długopis wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i fajnie wyglądający długopis. Mimo wszystko ja wolę pisać piórem bo jest mi wygodniej. Przede wszystkim jest wymazywacz i ogólnie chyba taniej wychodzi niż ścieralne długopisy bo wkłady do ścieralnych długopisów to koszt koło 7 złotych, gdzie za nawet lepsze naboje do pióra, zapłacimy za sztukę ok. 60 groszy, a za zwykły ok. 10 groszy. Wymaztwacz to koszt ok. 4 złotych, a posłuży nam z dobry miesiąc. Mimo wszystko, jeśli dorwę gdzieś ten długopis, to z chęcią go wypróbuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spotkałam się jeszcze z recenzją długopisów więc mnie zaciekawiłaś. Bardzo fajnie napisany tekst. Wielki plus za zdjęcia, które to obrazują! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na mój fp, tam jest konkurs i taki długopis można wygrać

      Usuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger