Box kosmetyczny od uczesani.pl

Każda z nas lubi dbać o siebie w mniejszym lub większym zakresie. Dzięki Ambasadorka Kosmetyczna miałam okazję przetestować box kosmetyczny od uczesani.pl.
To sklep, w którym zajdziecie wysokiej jakości kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów.


W moim boxie znajdowały się
1. Szampon Beaver Professional 60 ml do włosów suchych i zniszczonych

2. Odżywka Beaver Professional 40 ml do włosów suchych i zniszczonych

3. Czarną Maskę głęboko oczyszczającą marki G-Synergie

4. Maskę arganową do włosów w czepku Bever Professional Argan Oil

5. Krem wielozadaniowy Derma Plus Bache Di Goji

6. Krem do z linii owies i kolagen marki Instituto Espanol oraz dodatkowo

7. Krem z linii Urea marki Instituto Esapanol


 
Szampon Beaver Professional 60 ml do włosów suchych i zniszczonych
Odżywka Beaver Professional 40 ml do włosów suchych i zniszczonych


Szampon do włosów suchych i zniszczonych, zawiera Pro-Vitaminę B5. Delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy. Wyrównuje balans nawilżenia. Dostarcza niezbędnych substancji odżywczych. Intensywnie nawilża włosy suche, odbudowując ich uszkodzenia. Nadaje włosom zdrowy połysk! Przywraca naturalne pH.
Cena 45zl za 285ml

Odżywka - jej zadaniem jest odbudowa struktury włosa, nawilżenie, przeciwdziałanie utracie wilgoci oraz naprawianie uszkodzeń.
Cena 60zł za 210 ml

Szampon i odżywka sprawdziły się, szampon ładnie pienił się, nie trzeba było go w dużej ilości nakładać na włosy, po odżywce włosy ładnie rozczesywały się a z tym mam zawsze problem i ładnie wyglądały. Lubię jak po umyciu i wysuszeniu włosy ładnie pachną a tutaj tego zabrakło niestety.



  Czarna Maska głęboko oczyszczającą marki G-Synergie

Matująca maska do twarzy zwalcza trądzik i oczyszcza pory. Po użyciu skóra twarzy jest ujędrniona i wygładzona. Widocznie zmniejsza nadmiar sebum i usuwa przebarwienia.
Bałam jej się użyć na początku, ale nie taki diabeł straszny :). ładnie się nakładała na twarz, ale problem był przy ściąganiu, miałam wrażenie również, że kosmetyku w próbce jest zbyt mało, gdyż przy ściąganiu była jak dla mnie zbyt cienka warstwa, gdyż były widoczne prześwity i dziurki po zerwaniu maseczki. Nie powiem bolało przy zrywaniu, łezka poleciała, ale moja skóra nie była później podrażniona, czuć było, że jest gładsza, ale zaskórników na maseczce nie było widać, choć na pewno je mam:). Myślę, że właśnie cienka warstwa kosmetyku mogła być tego powodem, ale niestety więcej nie udało się wycisnąć. Myślę, ze pokuszę się o zakup takiej maseczki już w oryginale by sprawdzić efektywność.
Koszt takiem maseczki to około 30zł za 100ml .


Maska arganowa do włosów w czepku Bever Professional Argan Oil






Wzbogacona o keratynę, proteiny z dodatkiem oleju arganowego (jeden z najrzadszych olejów na świecie). Terapia oferuje istotną restrukturyzację dla zniszczonych włosów i pomaga przywrócić niedobory protein. Ta formuła wzbogaconych protein restrukturyzuje i wzmacnia włosy, poprawiając ich strukturę bez zbędnego obciążania. Maska jest idealna dla włosów farbowanych. Formuła ta jest wolna od siarczanów, parabenów, oleju mineralnego i fosforanów. Specjalistyczny czepek wypełniony produktem gwarantuję łatwość aplikacji (3s) i spektakularny efekt już po 20-30 minutach.
Tu byłam mile zaskoczona. Pierwszy raz korzystałam z takiej metody "czapkowej" nakładania maski. Na początku zachwycił mnie miły zapach, po dotknięciu czepka wydawało się, że jest sporo tej maseczki, bez problemu nałożyłam czepek oraz odczekałam wyznaczony czas. Po zdjęciu i umyciu włosów, nadal mięknie pachniały, łatwo się rozczesywały, byłam zadowolona z produktu.
Koszt takiej maseczki to około 30zł.


Krem wielozadaniowy Derma Plus Bache Di Goji


Jagody goji mają wyjątkowe działanie na skórę. Od wielu lat stosowane są do jej pielęgnacji i mogą być wykorzystywane w każdym wieku. Ekstrakt z jagód goji działa na skórę łagodząco, przyspieszając procesy odnowy naskórka i wygładzając jej powierzchnię. Wykorzystanie jagód goji w kosmetyce pielęgnacyjnej to doskonały sposób na to, aby każdego dnia cieszyć się przyjemną w dotyku i doskonale wygładzoną skórą.
Jagody goji posiadają również właściwości regeneracyjne, kremy z ich dodatkiem można wykorzystywać więc również na poparzenia słoneczne lub w przypadku skóry skłonnej do alergii i atopii. Owoce bardzo często stanowią składnik kremów nawilżających, gdyż wnikają w skórę głęboko, zapewniając jej idealny wygląd i chroniąc przed przesuszeniem.

Krem przypadł mi do gustu, ładny zapach, łatwo rozprowadzał się na skórze, przy dłuższym zastosowaniu można na pewno zobaczyć efekty.

Koszt 25zł za 100ml


Krem do z linii owies i kolagen marki Instituto Espanol (z ekstraktem ze śluzu ślimaka)

Kolagen zmniejsza zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Wnika nawet do drugiej warstwy skóry uzupełniając braki wody dzięki czemu skóra jest bardziej gładka i miękka. Kolagen poprawia wygląd skóry zmniejszając przebarwienia i otwarte pory. 

Krem ładnie pachnie i ładnie rozprowadza się na twarzy. Myślę, że skuszę się na zakup takiego kremu. Po próbce ciężko stwierdzić czy przynosi efekty.
Koszt od 17zł za 200ml


Krem do rąk i ciała z linii owies i kolagen marki Instituto Espanol

Do rąk  bardzo przesuszonych nie nadaje się, ale do ciała jak najbardziej, tutaj akurat sprawdził się u mnie, ładnie pachnie, rozprowadza się ciało jest nawilżone.

Avena krem nawilżający do ciała i rąk z wyciągiem z owsa to idealny kosmetyk do codziennej pielęgnacji ciała. Dodatek owsa działa zmiękczająco i nawilżająco na skórę, sprzyjając jej regeneracji i łagodząc podrażnienia. Codzienne stosowanie kremu zapewni Twojej skórze odpowiednie nawilżenie, doda jej miękkości i elastyczności.
Koszt 6zł za 50ml




Nawilżający krem do rąk i ciała

Bardzo przyjemny zapach kremu wzbudził moje zainteresowanie. 
Aloes dzięki substancjom odżywczym i witaminom działa regenerująco i tonizująco. Zapewnia elastyczność i odżywienie, ma działanie przeciwzmarszczkowe. Po kilkudniowym stosowaniu dla mnie krem jak krem nie wzbudził aż takiego zainteresowania na jakie liczyłam.


Ogólnie jestem zadowolona z tych wszystkich produktów. Wiadomo by uzyskać jakiś efekt trzeba takie kosmetyki stosować dłuższy czas. Zadowolona jestem z kremu wielozadaniowego z jagodami Goi oraz kremu z ekstraktem śluzu ślimaka.
Zadowolona jestem z efektu stosowania maski arganowej do włosów, która przypadła mi bardzo do gustu.

2 komentarze:

  1. Całkiem fajny zestaw dostałaś. Od pół roku uwielbiam każdego rodzaju maseczki na twarz, szyję i dekolt. Oczywiście wybieram te dla skóry suchem bo taką mam ale zauważyłam, że firma nie jest już tak ważne. Przynajmniej nie jeśli chodzi o mnie. Regularne stosowanie maseczek sprawiło, że mam ładną, gładką skórę. Potwierdziła się zasada, że nie musi być drogie ale ważne by po prostu dbać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się z tobą zgadzam, jeśli trzymam sie systematyczności i robię peelingi, odpowiednie maseczki to skóra ma lepszy wygląd,

      Usuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger