Moje pierwsze świateczne DIY

Gdzie się nie obrócę, nie spojrzę wszyscy coś tworzą, a to ozdoby choinkowe, a to stroiki, a to bombki. Mnie również wzięło i pierwszy raz podjęłam się czegoś, co myślałam, że na starcie będzie fiaskiem. Bo gdzie ja i takie prace ręczne, zero cierpliwości do tego, brak kreatywności i wszelakich umiejętności a ponadto nigdy nie trzymałam w ręku pistoletu na klej :). Ale co tam raz się żyje, najwyżej praca pójdzie w kosz.



Myślę co by tu zrobić? A że miałam worek orzechów to eureka!!!!!!! choinkę na stożku :). I wiecie co tak mnie to wciągnęło, ze zrobiłam aż trzy takie choinki, dumna Ja :).  Najgorsze w tym, że ledwo zaczęłam prace i co... musiałam zepsuć pistolet :(, ale mąż zakupił nowy.
Dwie choineczki potraktowałam złotą farbą w spreyu i obie poszły do placówek oświatowych moich chłopaków, Panie wychowawczynie zachwycone. Trzecią natomiast srebrną zostawiłam domu dla siebie.

Do przygotowania takich choinek potrzebne będą:
  • stożek styropianowy
  • orzechy włoskie, a mogą być inne np laskowe albo też makaron cokolwiek
  • pistolet na klej na gorąco
  • farba w spreyu np złota, srebrna
  • plastry drewna jako podstawka, a mogą być bez
  • ozdoby np małe gwiazdki, kuleczki itp
 

 








To komu choineczkę :)







15 komentarzy:

  1. Fajne te choineczki z orzechów robiłam wieniec ale choinki też fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne choineczki :) świetnie się te kolory ze sobą komponują, taki ie pozorny orzech a tak efektowna ozdoba świąteczna ja się też zamierzam do tworzenia ale mnie choróbsko wzięło :(

    OdpowiedzUsuń
  3. super - brawo pierwsze świąteczne diy bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda! Dwa lata temu dostałam podobną, ale zrobioną przez koleżankę z ziaren kawy. Bardzo fajne są takie własnoręcznie wykonane upominki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przyszlym roku planuje sie zabrac za ziarna kawy

      Usuń
  5. Piękne ozdoby! Muszę przyznać że takich jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta choinka jest fantastyczna. Uwielbiam takie ekologiczne diy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dzis z wszystkiego mozna zrobic piekne rzeczy

      Usuń
  7. Ja robiłam w zeszłym roku taką choinkę tylko z łupin orzechów. Zostawiłam ją w naturalnym kolorze, też fajnie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger