Makaron ze szpinakiem i kurczakiem

Kto pamięta zmorę dzieciństwa - szpinak? Chyba każdy jeśli nawet nie kojarzymy bajki o Papaju, który uwielbiał jeść szpinak, to na pewno chociaż raz każda mama próbowała wmusić w swoje dziecko porcję szpinaku. Nikt go nie lubił. Pamiętam z dzieciństwa, że nie przepadałam za smakiem jak trawa i konsystencją jakby przed chwilą żuła to krowa. 
Obecnie moje kubki smakowe bardzo zmieniły się i szpinak polubiłam, zjadam go tak często jak tylko mogę. Niestety moje dzieci obecnie nie chcą nawet spróbować, ale nie zmuszam oczywiście, najważniejsze, że mnie smakuje.

Dzisiaj mam dla was coś bardzo prostego, znacie to danie na pewno.



Makaron ze szpinakiem i kurczakiem, dorzuciłam do tego troszkę koncentratu pomidorowego od tomaty.pl.

Składniki:
  • szpinak u mnie mrożony
  • pierś z kurczaka
  • makaron (obojętnie jaki)
  • cebula lup por
  • koncentrat pomidorowy tomaty.pl
  • przyprawy: sól, pieprz
  • śmietana
  • czosnek










Mięso marynujemy, makaron gotujemy al dente, por lub cebulę podsmażamy z  czosnkiem, dodajemy mięso, po podsmażeniu wsypujemy szpinak, czekamy aż rozpuści się, dodajemy łyżkę lub dwie koncentratu pomidorowego i dusimy chwilę. Na koniec wlewamy 100ml śmietany i danie gotowe.


4 komentarze:

  1. Mniam ale narobiłaś smaka...a ja dziś zupkę pomidorową mam 😋

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam ale narobiłaś smaka...a ja dziś zupkę pomidorową mam 😋

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłas mi smaka na szpinak.. A dzieci go tak niecierpią😞

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 elvisowa , Blogger